Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail of per brief

Wilt u in deze email de volgende gegevens vermelden:

  • Uw naam 
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Uw ordernummer
  • Korte beschrijving van het probleem
  • Enkele foto's van het betreffende product

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Tassenwinkel.nl
tav klantenservice 
Jeroen Boschplantsoen 111, 1318 HD Almere
088-8377022
klantenservice@tasssenwinkel.nl
                                      

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tassenwinkel.nl bij is aangesloten.

Andere veiligheid onderwerpen