Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: klantenservice@tassenwinkel.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Wij vragen je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail of per brief

Wilt u in deze email de volgende gegevens vermelden:

  • Uw naam 
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Uw ordernummer
  • Korte beschrijving van het probleem
  • Enkele foto's van het betreffende product

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Tassenwinkel.nl
tav klantenservice 
Jeroen Boschplantsoen 111, 1318 HD Almere
088-8377022
klantenservice@tassenwinkel.nl

 

Andere veiligheid onderwerpen