Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij helpen je graag verder om een goeie oplossing te zoeken. Mail dan naar: [email protected]
één van onze medewerkers zal na het ontvangen van je mail een goede oplossing proberen te bedenken..
Na ontvangst van uw klacht ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.
Wij zullen jouw klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Je kunt ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Wij vragen je vriendelijk om je klacht via e-mail aan onze klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail of per brief

Wil je in deze email de volgende gegevens vermelden:

  •  Naam 
  •  Adresgegevens
  •  Telefoonnummer
  •  Ordernummer
  •  Korte beschrijving van het probleem
  •  Enkele foto's van het betreffende product

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Tassenwinkel.nl
t.a.v. klantenservice 
Huizermaatweg 550a, 1276LM Huizen

[email protected]

 

Andere veiligheid onderwerpen